Brendan Fraser när han är som bäst

Idag kom Mumien trilogin hem. Så fram med godis och ostbågar sen är det bara att luta sig tillbaka i soffan.

Detta är en trilogi som verkligen får mig att fastna framför tv rutan.
Tycker att alla tre filmer håller samma klass. Ibland är det tyvärr att någon uppföljare känns onödig. Men inte mumien. Sen har vi ju Brendan Fraser i huvudrollen och det gör ju saken bara bättre.
Han är som gjord för äventyrs filmer med roliga/härliga repliker.


Två till som han har gjort som är bland det bästa jag har sett på länge är, Resan till Jordens medelpunkt och Inkheart. Har ni inte sett dessa två filmer så rekommenderar jag dem starkt, och tro mig ni kommer inte bli besvikna + har ni äldre barn hemma så är båda filmerna perfekta för en trevlig familjekväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback