Hon skrämmer bort sina män



När man tror att allt skriverier om Jennifer Anistons alla killar har lagt sig så kommer det upp något nytt. Nu hävdar Aftonbladet att hon dejtar tre olika män.
Jag kan dock inte förstå att hon har såna problem att hitta en kille, eller det kanske hon redan har fast det inte är någon kille som vill stanna kvar hos henne. Frågan kommer då Varför,  är det bara för att hon vill ha barn ? Kan det vara så att hon skrämmer bort alla sina män?

Jag tror väl mer att media överdriver precis som vanligt. Detta med att skaffa barn och att männen flyr går jag inte riktigt på. Tror säkert att hon vill ha barn fast med den rätta. Tror mer på att hon tycker om att dejta och ha roligt medans hon är ung och fräsch.  

Så som man läser om män som har barn i Hollywood verkar det som att dem lägga mer tid på film karriären än att vara en pappa.  Jag håller tummarna för Jen och hoppas hon hittar den rätta snart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback