Scream 4



Inspelningen av scream 4 är igång.
Nu är det dags att skrämma slag på oss igen? Jag vet inte om jag kan påstå att scream filmerna var läskiga. Första filmen var bra, men de andra var bara se dugliga, om ni frågar mig.
Jag har riktigt stora förväntningar för denna film, när man gör en uppföljare efter sån här långtid så måste man ha en bra idé för att få den att gå hem hos publiken.

Vi får återse Courteney Cox-Arquettes i rollen som Gale Weathers. Där hon nu har tröttnat på sitt jobb som nöjesjournalist, lika så om sitt äktenskap.
Vi får också se Julia Roberts brorsdotter Emma Roberts i filmen. Hon spelar Jill, kusin till Neve Campbells Sidney Prescott.


Premiärdatum: 2011-04-01



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback