Angelina Jolie = Den elaka drottningen

Att Alice i underlandet skulle bli en succé tvivlade jag aldrig på.
Men att den skulle bli så populär en vad Avatar blev kunde jag aldrig gissa mig till.
Tim Bortons filmer har i stort sätt alltid varit bra och om uppgifterna stämmer att han ska göra en version av The Sleeping Beauty så kan jag inget annat en att vänta på nästa succé.  

Som dem flesta redan vet så brukar Johnny Depp medverka i Tim Bortons filmer, så om vi får se honom i The Sleeping Beauty så blir jag inte förvånad.  
Även så rycktas det om att Angelina Jolie ska spela den elaka drottningen, och jag kan inget annat en att hålla med att hon är väldigt lik den elaka drottningen.

Så kanske blir det här Depp & Jolies andra film tillsammans, för snart kan vi se fram emot filmen
The Touris som för mig verkar riktigt bra. Härliga repliker och en spännande handling.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback